Wednesday, April 18, 2012

Janji Manis PR Dah Jadi Pahit.


janji manis yang akhirnya menjadi pahit setelah gagal ditunaikan oleh puak PR. cukuplah sepenggal PR perintah selangor. penyokong PR kata kerajaan selangor sekarang lagi bagus dari zaman BN teraju tapi bukan dari semua rakyat selangor. yang nyata ramai yang datang ke pejabat UMNO/BN untuk dapatkan bantuan/pertolongan dari semua segi. ada yang kata menyesal memilih PR kerana sikap pemimpin PR yang memilih rakyat tertentu sahaja yang dapat bantuan dan kemudahan. adil ke macam tu?

semua janji-janji yang dibuat langsung tidak ditunaikan, lepas tu pulak timbul buku jinggay, program 100 hari pakatan rapuh. nak rampas putrajaya angannya. kalau dengan pentadbiran yang kelam kabut di selangor ni, agaknya macamana la kalau dia orang putrajaya, mesti habis semua aset dijual untuk kepentingan peribadi bukan untuk rakyat.

sayang sekali parti yang kununnya perjuangkan Islam kini sudah menjadi lembu suruhan DAP+PKR. kes khalwat pemimpin PAS diambil ringan begitu juga isu murtad, langsung tidak mahu ambil tindakan, senyap terus! inikah parti yang sibuk nak laksanakan hudud satu ketika dulu? nah! sekarang tukar negara berkebajikan tapi perlaksanaannya kabur!

No comments: