Friday, December 30, 2011

Lagi Pembohongan Dari Puak Fuckatan Di Ampang!

pada 20/12/2011 tempohari yb khosim adun lembah jaya (PAS) buat ceramah di taman ampang indah. dalam ceramah tu, dia dah buat satu tuduhan bahawa UMNO bahagian ampang dah rampas tanah hak milik sekolah rendah agama kg Melayu ampang untuk membina bangunan tersebut. seterusnya dia menuduh ketua UMNO bahagian ampang telah terima duit sebanyak rm30,000.00 dari pemilik kedai buah kat sebelah bangunan UMNO tu.

sejarah bangunan UMNO ampang.
bangunan asal telah didirikan di tapak yang sama pada tahun 1978 sebagai pusat khdmat wakil rakyat (tan kim swee). pada tahun 1982 dijadikan sebagai pejabat UMNO/ wakil rakyat (dato' ahmad razali). dalam tahun 1986 bangunan tersebut dibesarkan, pejabat dan dewan UMNO bahagian ampang (dato' mufti suib). sterusnya tahun 2007 bangunan baru dibina di tapak yang sama dan mempunyai geran hakmilik yang sah serta membayar cukai tanah/pintu. manakalan tapak bangunan sekolah agama tersebut adalah bekas lombong yang telah ditambak dengan usaha UMNO bahagian ampang. bangunan baru sekolah agama dibina di tapak yang telah di tambak pada tahun 2003 menggantikan bangunan sekolah yang lama (1959) berhampiran masjid kg Melayu ampang. ini bermakna bangunan UMNO ampang berada di tempat asal semenjak 25 tahun dulu tanpa berubah tempat dan keluasan.

ha.. yb khosim sekarang ni nak tunjuk kemahirannya berbohong dan buat fitnah pulak. 

satu lagi pasal kedai buah yang macam belanda dapat tanah tu... memang degil nak jugak nak rebut tapak sebelah bangunan UMNO ampang tu. tak cukup ada sebuah kedai di bandar baru ampang dan dapat lagi 2 buah kedai di ampang waterfront. tu pun usaha ketua bahagian sewaktu jadi adun lembah jaya dulu untuk dapatkan kedai untuk tokey kedai buah tu supaya pindah. dah berkali-kali jugak bagi notis suruh pindah, nak anjak sikit tapak kedai buah tu pun tak mahu. sekarang tokey kedai tu bersekongkol pulak dengan puak fuckatan memburuk-burukan UMNO/BN bahagian ampang.

rakyat ampang dah diperbodohkan oleh puak fuckatan ni tapi masih jugak ada yang nak sokong. kalau betul la mereka bantu rakyat ampang, kenapa ramai yang datang minta bantuan di pejabat UMNO bahagian ampang???

No comments: