Friday, April 19, 2013

PR Gentar Dengan Pencalonan Semula Dr Rozaidah Talib Di Parlimen Ampang! #PRU13 #GE13 #BetterNation #TolakPR #Vote4BN

pencalonan semula Dr Rozaidah Talib sebagai calon P.099 Ampang menyebabkan timbul semula kes fitnah tangkap khalwat yang pernah heboh satu dulu. bagi yang tak tahu cerita sebenar memang akan terus percaya fitnah tersebut. tuan punya badan sendiri dah bersumpah menafikan perkara itu tidak benar, apa lagi yang nak dipertikaikan? dan tiada rekod tangkapan khalwat di mana-mana pejabat Agama pun.


2. Untuk makluman. Berikut adalah fakta mengenai isu beliau : - Beliau telah bercerai bersama bekas suami beliau pada 8.7.2007. - Namun demikian, bekas suami beliau enggan utk keluar rumah walaupun selepas penceraian mereka diputuskan di mahkamah - Aduan polis terhadap keganasan suami beliau terhadap beliau juga telah dilakukan, serta permohonan perintah mahkamah utk belas suaminya keluar rumah telah dilakukan. - Bekas suaminya enggan keluar dari rumah malahan memaksanya membuka pintu bilik hingga pintu terkopak. - Demi keselamatan dirinya, beliau sendiri telah keluar dari rumah yang didiaminya dan berlindung di sebuah hotel daripada dicari dan diganggu oleh bekas suaminya. - Pada 26.8.2007 bekas suaminya dapat mengesan hotel yang didiaminya dan memaksa pintu bilik hotel untuk dibuka. Beliau hanya duduk mendiamkan diri kerana takut dikasari oleh bekas suaminya. - Bekas suaminya kemudiannya membuat laporan polis menuduh beliau dengan kenyataan "mengesyaki beliau bersama lelaki lain".

artikel penuh di sini >> topengrakyat.blogspot.com


tapi BB pasti semua warga ampang memang mengenali siapa Dr Rozaidah. beliau sangat aktif dalam aktiviti masyarakat terutama yang membabitkan kaum wanita tanpa mengira kaum. 

  
  

No comments: