Saturday, March 31, 2012

Anwar Ibrahim Biseksual! Kenapa Tak Percaya?

sepatutnya dah boleh percaya yang anwar ibrahim ni biseksual. kalau takde angin masakan pokok boleh goyang. semua yang dedahkan cerita adalah antara orang-orang yang pernah menjadi kawan baik dan pengikut anwar ibrahim nih. pengalaman mereka semasa bersama-sama dengan anwar ibrahim hanya mereka yang tahu.

pendedahan demi pendedahan rupa sebenar anwar ibrahim semakin hangat keluar. satu persatu salah laku anwar ibrahim didedahkan oleh orang-orang yang pernah rapat dengannya. anugerah tuhan yang hebat ini tidak dapat melawan takdir Allah SWT yang telah banyak memberi pertunjuk bahawa anwar ibrahim ini bukannya manusia yang layak untuk menerajui negara Malaysia ini.

antara kes-kes/pendedahan yang menjadi pertunjuk bahawa anwar ibrahim seorang biseksual;

- kes liwat anwar ibrahim dan sukma darmawan (adik angkat anwar)  terhadap azizan abu bakar (pemandu isteri anwar, wan azizah).
 
- pendedahan tentang hubung seks anwar dengan shamsidar (isteri azmin ali) oleh adik azmin, ummi hafilda.
- kes liwat anwar ibrahim terhadap mohd saiful bhukari bekas pembantu anwar.
- pendedahan video seks anwar ibrahim dengan china doll oleh datuk trio t.
 
- pendedahan bahawa anwar ibrahim adalah seorang biseksual oleh nallakarupan (kawan baik anwar ibrahim).

tapi sayang, isteri dan anak anwar ibrahim terlalu kuat menyokongnya dan menidakkan perbuatannya walaupun mereka tahu bahawa anugerah tuhan ini memang begitu. apa agaknya yang menghalang dua beranak ini tidak mahu membuka mulut serta mendedahkan perbuatan yang terkutuk ini? kenapa mereka lebih takutkan anwar ibrahim dari Allah SWT? mereka lebih sanggup tanggung dosa bersubahat dan menyokong perbuatan terkutuk ini, kenapa ye? kenapa mereka tak nampak petanda-petanda yang Allah SWT tunjukan?


memang manusia selalu lakukan kesalahan tetapi berusaha untuk perbaiki, insaf dan bertaubat bagi mereka yang sedar dan takutkan balasan dari Allah SWT, tetapi tidak bagi anwar ibrahim. malah lebih gemar terus menipu rakyat, dan meneruskan agenda songsangnya itu.

Wallahualambisawab...

No comments: