Thursday, September 8, 2011

Azmin Ali Tak Layak Jadi Pemimpin


Azmin Ali Pernah Dihalau Ibu..Didesak Supaya Bertaubat…

Oleh Hhalem – Sebelum ini diceritakan kekecohan dirumah ibu Azmin Ali ketika berhari raya>, kali ini, ini cerita kecoh yang dipetik dari PerakToday yang ditulis oleh Tun Tuah.
Semalam, saya berpeluang untuk berkomunikasi dengan anggota keluarga Azmin Ali, Timbalan Presiden PKR, yang merupakan Ahli Parlimen Gombak. Tak payahlah saya sebutkan “siapa” dan beliau merupakan adik beradik Azmin yang keluar dari perut ibu yang sama. Dalam perbualan saya dengannya semalam, beliau sempat menceritakan peristiwa yang berlaku di rumah ibunya pada Hari Raya Aidilfitri, baru-baru ini.


Kakak Sulong Dedah Rahsia Penyakit Misteri Azmin Ali

AIDCNews – 08/09/11 – “Bulan puasa..mak saya (Mak Tom) suruh saya hantar kuih rumah dia..bila saya masuk rumah, tengok dia (Azmin) sorang, dengan (pakai) kain pelikatnya..muka sakit lah..kak long cepat..cepat..cepat tolong aku..dia(Azmin) kata..so..dia ajak saya masuk bilik dia..habis tu dia bawa ke toilet (tandas)..dia tunjuk..di situ ada berdarahlah…macam berketul-ketul..saya tanya dia (Azmin)..’(darah) ini keluar dari depan ke belakang ?’ Nampak pelik tau..lepas tu dia kata jangan banyak tanya la..sakit la..dia suruh saya hantar pergi (hospital) Tawakal..”, dedah Norlia Ali,kakak sulong (Kak Long) kepada Azmin Ali dalam satu temu bual di Sri Kembangan pada 4 September lalu.


---------

orang macam ni ke yang layak jadi pemimpin. dengan ibu kandung sendiri pun menderhaka, panggilan dengan bahasa yang sangat tidak sopan kepada saudara kandung sendiri? 

bila bercakap kemain lagi macam bagus sangat tapi hampeh. BB dari awal memang tak lalu nak tengok muka mamat ni. bila dengar je nama dia rasa mual je. ni lah dia syaitan yang bertopengkan manusia, di luar nampak macam alim-alim ja, tapi di dalam nauzubillah... hentikanlah min oi, nak kena sumpahan ibu ke baru nak nyesal... ~BB~

No comments: