Friday, January 20, 2012

Pemohon JKM Dikelirukan Oleh Konco-Konco PAS.

pemohon-pemohon JKM di kawasan ampang telah dikelirukan oleh konco-konco puak PAS. tak malu betul la mereka ni, cari publisiti murahan. mengaku yang kerja-kerja proses permohonan tu mereka yang buat. kemudian mengarahkan yang bukan-bukan kepada pemohon-pemohon JKM itu. perbuatan mereka (konco-konco PAS) tu umpama melaga-lagakan pemohon dengan JKM/Kerajaan Malaysia. asal ada saje pemohon yang datang ke pejabat JKM cawangan ampang (sebelah pejabat penghulu bawah Kerajaan Selangor) ada saja sabotaj yang mereka buat.

kantoinya perbuatan mereka itu kerana terkena pada salah seorang pemohon yang tahu/kenal siapa/pihak sebenarnya yang bertungkus-lumus membuat kerja-kerja membantu untuk uruskan permohonan tersebut.
BB : teruk dah puak-puak PAS ni. asyik nak ganggu kerja orang lain je. kerja sendiri tak mahu buat, sampah bertabur, jalan belobang dan longkang tersumbat depan mata pun buat tak tahu saje. asyik ngintai kerja orang sampai kerja sendiri tak buat... ish...ish...ishhh.... kekayaan, pangkat, gelaran, kuasa semua tu bukan boleh bawak masuk kubur (mati)... wallahaualambisawab...

No comments: